Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Zmiany, plany i powroty [cz. I]

czwartek, 30 lipca 2015

Cześć!
Na kilka miesięcy blog pozostawiłam odłogiem. Była to decyzja zaplanowana i choć liczyłam wrócić wcześniej zajęłam się innymi kwestiami. To nie tak, że zostawiłam wszystko z dnia na dzień. Długo się wahałam, a na decyzję wpłynęło kilka czynników.



Pewne zmiany w życiu prywatnym plus więcej zajęć w organizacji, w której działam i obrona na studiach nałożyły się na siebie całkiem skutecznie (no ok, włączenie się w życie towarzyskie organizacji swoje dodało). To był bardzo ciekawy i uważam, że dobrze wykorzystany czas, w którym zdążyłam:
*zdobyć tytuł licencjata, 
*oddać się mojej prawno-administracyjnej pasji,
*drugą kadencję zostać Sekretarzem w NZS UWr (Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego), i
*zdecydować się na kontynuowanie studiów na UWrze. 

Za to, nie licząc książek naukowych, przeczytałam bardzo niewiele z beletrystyki. Dla restartu oglądałam filmy i seriale. 

Po upływie ponad pół roku zrozumiałam, że blog nadal jest dla mnie bardzo ważny, ale będzie się zmieniał tak jak i ja się zmieniam. Na dniach pojawi się druga część postu, gdzie opowiem Wam o zmianach - i to merytorycznych, a nie graficznych, bo na nie na razie nie mam weny. A dla podtrzymania pewnej stałości w kolejce czekać będzie notka o pewnej niezwykłej książce, którą czytałam chyba ze dwa miesiące. Ania będzie dalej notowała :)

Wierzę, że szybko wrócę do blogowej rzeczywistości i nadrobię zaległości. Podejrzewam, że przez ten czas u wielu zaszły liczne zmiany!

Do przeczytania niebawem! A ja biorę się za aktualizację stałych części bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania