Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[mini podsumowanie] Jak minęła połowa sierpnia + ważne wydarzenia dla książkoholików +jak połączyć wakacje i naukę?

czwartek, 20 sierpnia 2015

Cześć,
miesięczne podsumowania wydają się kompletnie nie pasować do mojego trybu życia nastawionego bardziej na tygodniowy rozkład zajęć niż miesięczny. Dlatego też wybieram wersję co 1-3 tygodnie, w zależności od tego ile się u mnie działo :) Dzięki temu możecie zobaczyć czy nie przegapiliście ciekawego dla was wpisu i zerknąć na krótki przegląd ciekawych wydarzeń związanych ze światem książki.

O czym ciekawym pisałam na blogu?

Krótko opisałam o tym, że wracam do blogowania (klik) i jakie mam plany na notowanie (klik).

Rozpoczęłam nowy cykl: Bajkowa niedziela, w ramach którego pojawiły się dwie notki:
Top 5 ulubionych dobranocek (klik), gdzie wspólnie ustalaliśmy listę bajek oglądanych, prawie że codziennie o 19.00; oraz
Top 5 ulubionych bajek Disneya sprzed 2000 r. czyli temat, od którego rozpoczął się pomysł na niedzielny cykl :)

Dodałam też recenzje 3 książek:
Sto lat samotności Gabriela Garcia Marqueza, którą polecam każdemu w ciemno. Genialna książka, która potrafi zamieszać, a po przeczytaniu pozostawia pustkę i uczucie: wow...
Naśladowcy Erici Spindler - kryminał o niełatwej tematyce, dla którego warto poświęcić popołudnie
Imienia Róży Umberto Eco - na której się zawiodłam. Kiedyś uwielbiałam książkę, teraz mnie nudziła. Ludzie się zmieniają, to czego szukają w literaturze też.

I wzięłam udział w świetnej zabawie blogowej: Harry Potter TAG(klik), w którym poszukiwałam bohaterów o cechach podobnych do znanych postaci z serii o HP. Jeżeli, tak jak ja, jesteście zakochani w tej serii i lubicie czytać polecam zmierzyć się z (nie)łatwym wyzwaniem :)

Ciekawe wydarzenia w blogosferze książkowej

Przy okazji serdecznie zapraszam do udziału w dwóch wydarzeniach książkowych związanych z naszą blogosferą:

#1 Wymiana książek z grupą Śląskich Blogerów Książkowych w będzińskiej bibliotece miejskiej już 22 sierpnia - szczegóły w wydarzeniu na facebook'u: 

#2 Konkurs Złota Zakładka, w ramach którego wybieramy najlepsze książki wydane nie później w 2014 roku. Blogerzy książkowy mogą wysyłać nominacje na kandydatów do 20 sierpnia, więcej: https://www.facebook.com/events/664743123660355/

#3 Noc Książkoholików między 28 a 29 sierpnia, jak piszą organizatorzy od 20 do 6 czytamy ile wlezie, zapraszam do wzięcia udziału w wydarzeniu na facebooku:
https://www.facebook.com/events/1617049485239767/

#4 Ruszyły zapisy na spotkanie bloggerów i warsztaty dla książkoholików podczas Targów Książki w Krakowie, organizowane przez Śląskich Blogerów Książkowych - harmonogram i zapisy:
http://www.granice.pl/extra.php?id=1072

Jak połączyć naukę i wakacje?

Wszyscy wiemy, że w wakacje dobrze jest odpocząć od natłoku pracy. Czasem jednak brakuje czasu, towarzystwa, czy.... planowanego budżetu. Albo też chcemy spędzić wolny czas na rozwijaniu własnych umiejętności. Dla tych ostatnich organizacje, choćby studenckie, wychodzą na przeciw i organizują takie wyjazdy jak: Ku demokracji: http://kudemokracji.org

Polecam poszukiwanie takich wyjazdów. Zbierasz znajomych i wyjeżdżasz na kilka dni aby czegoś się nauczyć i poznać nowych znajomych. Przyjemne... z przyjemnym :) Za 200 zł razem ze znajomymi wyjeżdżam już jutro do Włodawy by poszerzać swoje umiejętności i korzystać z wakacji ;)

Ze względu na to będę nieobecna na blogu. Tuż po powrocie czeka mnie wspomniana wyżej Noc Książkoholików, więc będzie sporo czytania, a tymczasem jadę się szkolić. Na komentarze zapewne odpowiem dopiero po powrocie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania