Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Zmiany, plany i powroty [cz. II]

niedziela, 2 sierpnia 2015

Powrót po długiej przerwie już był i wspominałam o tym w ostatnim poście "Zmiany, plany i powroty, cz. I" (klik).

Wprawdzie stosunkowo powoli wdrażam się w blogosferę, ale już zaczynam czuć jak brakowało mi takiego notowania o tym, co jest mi bliskie. Szczególnie, kiedy moje teksty czytam nie tylko ja, a są one inspirujące i dla innych, albo stają się płaszczyzną do wymiany poglądów między blogerami i czytelnikami blogów.


A o czym będą się teraz pojawiły notatki na blogu?
O tym, co czytam i co jest mi bliskie, a więc:

#1 Beletrystyka
Choć zdecydowanie mniej, tak jak i nie tak często sięgam po literaturę piękną. Za to w tym temacie często będą powieści wydane przed 2000 r., być może kojarzone z lektur czy jak to słyszę "nudnych" filmów. Taki powrót do korzeni literatury i klasyki >3

#2 Literatura naukowa 
Szczegółów nie zdradzę, bo nie zbadane są moje pomysły na to z jakich dziedzin chciałabym się podszkolić czy zdobyć nową wiedzę, ale jeśli tylko znajdę coś wartego uwagi, to na pewno napiszę o tym na blogu. Na ten moment na półce czeka już kilka książek naukowych, do których się "zabieram". Poza tym perełki znaleźć można i na studiach, a od października będę szkoliła się na dwóch kierunkach.

#3 Film i inne formy spotkania ze sztuką
To już okazjonalnie. Jeśli coś mnie zainspiruje to będę się o tym dzieliła na moim różowym blogu.

#4 Bajkowa niedziela
Mini projekt, który rusza już od najbliżej niedzieli. Przez kilka tygodni będę w ten dzień serwowała topkę związaną z bajkami, a to ukochane klasyki bajkowe, współczesne bajki, itd.

Moje prywatne wyzwanie TOP 13 książek na rok 2015 będzie kontynuowane (nie będzie mi zależało wprawdzie na przeczytaniu ich "na siłę", więc jeśli wyzwanie się przedłuży do 2016 nadal będzie ok :) Jak klikniecie w podlinkowaną część akapitu to znajdziecie dwie pozycje, które uległy zmianie.

Patrząc na ten spis w sumie nie ma zaskoczenia, ale spokojnie... jest jeszcze planowana pewna zmiana ( a właścicie rozszerzenie bloga o nowe treści), ale do tej częśći chciałabym się lepiej przygotować i wybadać na ile będzie ona potrzebna. Na razie brzmi tajemniczo, ale spokojnie, to tylko kwestia czasu :)

na początek pierwsza notka o książce, która wzbudziła u mnie bardzo mieszane uczucia, które nie tak łatwo jest poskładać w całość. A chodzi o... "Sto lat samotności" Gabriela Garcia Marqueza. Znacie? Czytacie, czytaliście, a może dopiero planujecie przeczytać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania